»Proizvajalci avtomobilov zelo spremljajo zaloge komponent zunaj Kitajske.«
»Želimo postati eden izmed največjih petih proizvajalcev avtomobilov na svetu.«
»Vseh pet največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov pridobiva usnje od strank brazilskih podjetij, povezanih z obsežnim krčenjem gozdov.«
»Manj rabljenih avtomobilov na trgu in nižji rabati proizvajalcev so povzročili, da so se cene 30 najbolj prodajanih avtomobilov, pa tudi električnih in hibridnih vozil, nedavno dvignile.«
»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Da bi pospešil razvoj električnega twinga, bodo Renaultovi inženirji število sestavnih delov avtomobila znižali za 20 odstotkov tako, da bodo uporabljali bolj generične komponente.«
»Konec lanskega leta so se sicer začeli popusti, cene avtomobilov so nekoliko upadle, sploh pri trgovcih, ki so imeli kar nekaj zaloge.«
»Posledično evropski potrošniki morda niso imeli možnosti kupiti avtomobil z najboljšo razpoložljivo tehnologijo. Proizvajalci imajo zdaj priložnost, da se odzovejo na naše ugotovitve.«
»Nesprejemljivo je, da so zaradi pravil EU o državni pomoči in različnih carinah evropski proizvajalci avtomobilov v primerjavi s kitajskimi podjetji v slabšem položaju.«
»Proizvajalci pigmenta se srečujemo z nižjim povpraševanjem, deloma zaradi uvoza cenejšega kitajskega uvoza, deloma zaradi neporabljenih zalog in nižjega povpraševanja po izdelkih, v katere je pigment vgrajen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju